اگر می‌خواهید بدانید ایرانی‌ها در اینترنت بیشتر به دنبال چه موضوعاتی هستند، این مطلب را بخوانید.

به گزارش همشهری آنلاین، چندی پیش، شبکه تبلیغاتی «یکتانت» گزارش سالانه‌ای از تبلیغات آنلاین و رفتار کاربران در وب منتشر کرد. گزارشی که مبتنی بر تحلیل داده‌های کاربران این شبکه تبلیغی در فاصله مهر ۹۷ تا شهریور ۹۸ است. در این گزارش، آمارها و اطلاعات جالبی درباره نحوه رفتار، وبگردی، ساعت‌های حضور و بازدید و خاموشی، پربیننده‌ترین رسانه‌ها و موضوع‌ها ارائه شده است که برای هر مدیر وب‌ سایت، وب‌متسر، تولیدکننده محتوا و حتی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ مبتنی بر وب مفید هستند. با توجه به آمار منتشر شده، سایت اعتماد اینفوگرافیکی منتشر کرده و نشان داده که ایرانی‌ها بیشتر در وب به دنبال چه موضوعاتی هستند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲